Se mi tady tak pěkně sešli...:-)







 


Všechny opět zdravím a posílám po delší odmlce rovnou tři krásky.


No a zde je moje provní háčkovaná hračka. Po nocích s láskou háčkovaný meďánek pro moji dcerku :-)

10 komentářů:

  1. Kačenko,
    já ji asi strašně nutně potřebuju do mé nové kuchyňky- obyváku , protože má přesně takové pruhované tělíčko jako já budu mít závěsy, běhoun, polštáře :-)
    No prostě je do sérky a tomu nemohu odolat ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ilonko písněte mi email na veselatka@seznam.cz .-)

    OdpovědětVymazat
  3. очаровательные куколки!

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý den, mám pěkný vaše tři krásné andělé! Vypadají nádherně. Jeho blond vlasy, a zejména kombinace látek, každý detail z nich dělá unikátní! Příjem teplé pozdrav z Karibiku, PuertoRico. Rose Marie

    OdpovědětVymazat
  5. Как же я люблю этих милашек, всегда такие нежные:))

    OdpovědětVymazat
  6. Charming doll and masterful execution. Congratulations!

    OdpovědětVymazat
  7. Lindo seu trabalho! Desejo-lhe sucesso para os novos projetos

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.